aNEXUS HIS

Poznaj Możliwości Zintegrowanego Systemu Obsługi Informatycznej Szpitala i Placówek Medycznych 

Szpitalny System Informatyczny służący do zarządzania szpitalem lub Placówką Medyczną

 Anexus HIS wspomaga i ułatwia pracę personelu medycznego poprzez  integrację funkcjonalności  medycznej, administracyjnej i finansowej w jednym systemie. 

Lekarz

Zarządzanie kartą Pacjenta (uzupełnianie danych), wystawianie Recept, zlecenie badań oraz odbioru wyników, kalendarz, spotkania, operacje, uwagi.

Pielęgniarka

Uzupełnianie danych Pacjenta, przydzielanie łóżek, dostęp do panelu Pogotowia Ratunkowego, dostęp do zasobu banku krwi.

Farmaceuta

Dostęp do wystawionych Recept, dostęp do historii medycznej Pacjentów, fakturowanie, dostęp do stanów magazynowych leków i materiałów medycznych.

Recepcja

Przyjmowanie Pacjentów, rejestracja danych Pacjenta , zarządzanie spotkaniami, wyznaczenie terminu konsultacji medycznej, dostęp do modułu sprzedaży usług medycznych - fakturowanie

Laboratorium

Raporty laboratoryjne, uzupełnianie danych o wynikach, dostęp do zasobów banku krwi.

Diagnostyka

Dostęp do wszystkich danych klinicznych z innych pracowni i oddziałów, dostęp do badań i opisów, możliwość eksportu i importu wyników.

Panel Pacjenta

Możliwość rezerwacji wizyty, wgląd do historii leczenia w Placówce.

Księgowość i Finanse

Fakturowanie, rozrachunki z dostawcami, rozrachunki z odbiorcami, zarządzanie majątkiem trwałym

Blok Operacyjny

Planowanie operacji z przypisaniem lekarza, terminu oraz szczegółowym opisem operacji, możliwość dodania operacji trwających i wykonanych.

Pogotowie Ratunkowe

Zarządzanie karetką z danymi kierowcy, rejestracja zleceń transportu medycznego Pacjentów

Opieka Medyczna

Zarządzanie listą zabiegów, wyznaczanie terminów zabiegów, przypisywanie Pielęgniarek do Pacjentów

Raporty

Raport wykorzystania łóżek, raport przeprowadzonych operacji, raport dotyczący funkcjonowania szpitala

pexels-chokniti-khongchum-3938022

Co umożliwia wdrożenie Systemu Anexus HIS?

  • Pełną obsługę medyczną – rejestrację Pacjentów, prowadzenie dokumentacji medycznej, oraz wszystkie funkcje pełnione przez Personel
  • Funkcje Administracyjne – zarządzanie Personelem, prowadzenie dokumentacji Placówki,  gromadzenie, przetwarzani danych,
  • Analizowanie oraz Raportowanie gromadzonych danych 

Jeden system wiele zastosowań 

Centralna Hurtowania Danych umożliwia gromadzenie  informacji ze wszystkich modułów funkcjonalnych Systemu. Pracując on-line informacje uaktualniane są w czasie rzeczywistym i dostępne dla różnych części placówki w tym samym czasie, dzięki temu informacje o stanie Pacjenta wprowadzone przez pielęgniarkę, będą widoczne dla lekarza i osób uprawnionych. Ponadto System zawiera panel Administracyjny, który umożliwia:

Dostęp do wszystkich informacji oraz modułów Systemu
Zarządzanie Użytkownikami

(Rejestracja lekarzy, Pielęgniarek oraz całego Personelu)

Prawo do zarządzania Powiadomieniami

(Utwórz i Wyślij powiadomienie do wybranej grupy )

Możliwość przesyłania Wiadomości do określonej grupy lub Pojedynczego Użytkownika
Baner HIS
Zintegrowany Systsem Informatyczny Anexus HIS

Umożliwiwa sprawny przepływ informacji oraz gromadzenie ich w centralnej hurtowni danych.

Co umożliwia wdrożenie systemu Anexus HIS ?

 Jeśli chcesz zautomatyzować działania szpitala, zwiększyć jego wydajność, wyeliminować dodatkowe koszta oraz usprawnić przepływ informacji pomyśl o wdrożeniu najbardziej zaawansowanego systemu do zarządzania zasobami. Dzięki temu zyskasz m.in.: 

 

Płynny przepływ informacji między Personelem oraz oddziałami - Praca oparta na jednym systemie z Centralną Hurtownią Danych

Możliwość samodzielnej rejestracji Pacjenta przez formularz Rejestracyjny umieszczony np. na stronie internetowej placówki - integracja systemu ze stroną internetową

Możliwość zarządzania szpitalem z dowolnego miejsca - dane aktualizowane są w momencie wprowadzania

Możliwość generowania raportów Raport dotyczących funkcjonowania szpitala