Zintegrowany System Informatyczny Wspomagający Zarządzanie Przedsiębiorstwem
Anexus ERP jest to rozwiązanie, które w znacznym stopniu przyczyni się do uzyskania przewagi konkurencyjnej firmom, które zdecydują się na jego wdrożenie.
Wśród procesów biznesowych, które są obsługiwane na gruncie poszczególnych modułów funkcjonalnych Systemu Anexus ERP można wymienić:
Finanse i Księgowość
Księgowanie w księdze głównej, rozrachunki z dostawcami, rozrachunki z odbiorcami, zarządzanie majątkiem trwałym, konsolidacja,
Kontroling
Księgowość rodzajów kosztów, księgowość miejsc powstawania kosztów, księgowość centrów zysku, planowanie kosztów produktów, rachunek nośników kosztów, rachunek wyników, rachunek kosztów ABC,
Sprzedaż i Dystrybucja
Przetwarzanie zapytań ofertowych i zapytań klientów, przetwarzanie ofert, wprowadzanie zleceń sprzedaży, planowanie dostaw, kontrolowanie dostępności, ustalanie cen, kontrolowanie kredytów, fakturowanie, pakowanie i wysyłka, płatności klientów, kontrolowanie zaległych płatności klientów, działania marketingowe, gospodarka magazynowa, zarządzanie transportem, raportowanie sprzedaży,
Planowanie Produkcji
Planowanie sprzedaży, planowanie zdolności produkcyjnych, zarządzanie popytem, harmonogramowanie produkcji, planowanie potrzeb materiałowych, planowanie długoterminowe, planowanie zdolności produkcyjnych, zarządzanie produkcją,
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Zarządzanie danymi osobowymi, wyliczanie płac, planowanie kosztów osobowych, planowanie potencjału kadrowego, planowanie karier, zarządzanie rozwojem kadr, zarządzanie czasem pracy, zarządzanie podróżami służbowymi,
Gospodarka Materiałowa
Zakup materiałów, wycena towarów, przetwarzanie zamówień, sprawdzanie faktur, kontrolowanie płatności, ocena dostawców, kontrola jakości,