ANEXUS ERP

Poznaj Możliwości Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Przedsiębiorstwem 

Zintegrowany System Informatyczny Wspomagający Zarządzanie Przedsiębiorstwem

Anexus ERP jest to rozwiązanie, które w znacznym stopniu  przyczyni się do uzyskania przewagi konkurencyjnej firmom, które zdecydują się na jego wdrożenie. 

Wśród procesów biznesowych, które są obsługiwane na gruncie poszczególnych modułów funkcjonalnych Systemu Anexus ERP można wymienić:
Finanse i Księgowość

Księgowanie w księdze głównej, rozrachunki z dostawcami, rozrachunki z odbiorcami, zarządzanie majątkiem trwałym, konsolidacja,

Kontroling

Księgowość rodzajów kosztów, księgowość miejsc powstawania kosztów, księgowość centrów zysku, planowanie kosztów produktów, rachunek nośników kosztów, rachunek wyników, rachunek kosztów ABC,

Sprzedaż i Dystrybucja

Przetwarzanie zapytań ofertowych i zapytań klientów, przetwarzanie ofert, wprowadzanie zleceń sprzedaży, planowanie dostaw, kontrolowanie dostępności, ustalanie cen, kontrolowanie kredytów, fakturowanie, pakowanie i wysyłka, płatności klientów, kontrolowanie zaległych płatności klientów, działania marketingowe, gospodarka magazynowa, zarządzanie transportem, raportowanie sprzedaży,

Planowanie Produkcji

Planowanie sprzedaży, planowanie zdolności produkcyjnych, zarządzanie popytem, harmonogramowanie produkcji, planowanie potrzeb materiałowych, planowanie długoterminowe, planowanie zdolności produkcyjnych, zarządzanie produkcją,

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

Zarządzanie danymi osobowymi, wyliczanie płac, planowanie kosztów osobowych, planowanie potencjału kadrowego, planowanie karier, zarządzanie rozwojem kadr, zarządzanie czasem pracy, zarządzanie podróżami służbowymi,

Gospodarka Materiałowa

Zakup materiałów, wycena towarów, przetwarzanie zamówień, sprawdzanie faktur, kontrolowanie płatności, ocena dostawców, kontrola jakości,

System Anexus ERP obszernie informuje o tym, co aktualnie dzieje się w firmie

Firma bazująca na systemie ERP dysponuje przeglądem informacji pochodzącej ze wszystkich obszarów od dostawcy, przez produkcję, dystrybucję, handel detaliczne aż do odbiorcy. Wytwórca obserwuje na bazie potoku informacji zgodność napływu materiałów i części z harmonogramami, sprzedawca zaś – dbający nade wszystko o terminowe zaspokojenie zgłoszonego popytu – może obserwować jednocześnie spływ produkcji i stanu zapasów. 

Idealnie dopasowany do Twojej branży

Jeden zintegrowany system Anexus ERP wspomaga wszystkie najważniejsze funkcje firmy: produkcje, dystrybucję, marketing i zbyt produktów, finanse i zarządzanie kapitałem ludzkim. Jeden system ERP zastępuje  wiele odrębnie i niezależnie od siebie instalowanych systemów. System dostosowany jest indywidualne do potrzeb firmy. Dzięki czemu idealnie sprawdzi się także w Twojej branży.

Produkcja
Handel
Transport
Marketing
Usługi
Finanse

Co umożliwia wdrożenie systemu Anexus ERP?

 Jeśli chcesz zautomatyzować działania, zwiększyć wydajność swojej firmy oraz dbasz o jej nieustanny rozwój pomyśl o wdrożeniu najbardziej zaawansowanego systemu do zarządzania zasobami. Dzięki temu zyskasz m.in.: 

Płynny przepływ informacji między działami - Praca oparta na jednym systemie z Centralną Hurtownią Danych

Zwiększenie kontroli nad procesami zachodzącymi w firmie - Zyskujesz wgląd do wszystkich informacji w panelu administracyjnym.

Lepszą obsługę klienta oraz szybszą realizację zamówień - możliwość integracji systemu ze sklepem internetowym, bazą klientów oraz zasobami magazynowymi.

Dostęp do aktualnych danych - Dane aktualizowane są w momencie wprowadzenia (OLAP)

Zaawansowany Moduł Finansowo Księgowy

Moduł finansowo-księgowy odpowiada za kluczowy proces biznesowy, obsługiwany na gruncie poszczególnych modułów funkcjonalnych Systemu Anexus ERP.  Jest odpowiedzialny za sprawozdawczość zewnętrzną przedsiębiorstwa. Moduł finansowo – księgowy (FK) systemu Anexus ERP w ramach podmodułów zawiera:

Księgę główną, w której odbywa się księgowanie na kontach syntetycznych, bilansowych i wynikowych,

Konsolidację, służącą do sporządzania sprawozdań grupy kapitałowej,

Odbiorców, umożliwiając ewidencję analityczną, śledzenie oraz rozliczanie należności dostawców, służący do ewidencji i rozliczania zobowiązań oraz optymalizacja kredytu kupieckiego, banków, umożliwiającego kontrolę środków na rachunkach bankowych, ewidencję operacji bankowych oraz dokonywanie automatycznych transakcji poprzez sieć,

Środki trwałe, umożliwiający ewidencję stanu i zmian stanu środków trwałych, rozliczenie zakupów i inwestycji rozpoczętych oraz naliczanie umorzenia / amortyzacji według dowolnego klucza,

ERP-min

Zwiększ wydajność Twojej Firmy i miej wszystko pod kontrolą!

System integruje w różne obszary działania przedsiębiorstwa, usprawnia przepływ krytycznych dla jego funkcjonowania informacji i pozwala błyskawicznie odpowiadać na zmiany popytu. W nowoczesnym systemie Anexus ERP pracując on-line informacje uaktualniane są w czasie rzeczywistym i dostępne w momencie podejmowania decyzji. Masz do nich dostęp z dowolnego miejsca o dowolnym czasie. By dać błyskawiczną odpowiedź, lub podjąć kluczową na ten moment decyzję.